اس ام اس های جدید 94
بشارت شارژ و سیستم پرداخت قبض بشارت
اس ام اس های جدید 94
عمس پست

تا مرد ميميرن . خدا گفت : اولی بره بهشت ، دومی بره جهنم ، سومی بره طويله !پرسيدن : چرا ؟خدا گفت : اولی زن داشت و دنيا براش جهنم بود ، دومی مجّرد بود و دنيا براش بهشت بود ، سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت يه زن ديگه گرفت ماشين غضنفر رو تو روز روشن، جلو چشماش ميدزدن، رفيقاش ميدون دنبال ماشينه و داد ميزنن: آاااي دزد! بگـــيـــرينش! يهو غضنفر داد ميزنه: هيچ خودتونو ناراحت نكنيد.. هيچ غلطي نميتونه بكنه! رفيقاش واميستن، ميپرسن: چرا؟ ميگه: من شمارشو برداشتم

اس ام اس رایتلی باحال

تبلیغ جدید رایتل یکی بود...نه یکی دیگه هم بود... من دیگه حرفی ندارم شارژ رایتل آقا خط اعتباری رایتل خریدم به عشق اینترنت 3G الان سرعت اینترنت پایه اش تو روز برابری میکنه با ایرانسل ولی بهش نمیرسه، تو شبم کلا سرعت اینترنتش از حلزون کمتره، برین بسوزین دارم از 3G لذت میبرم خوشبحال خودم

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

غضنفر تو انگليس راننده تاکسي مي شه بش ميگن سختت نيست فرمون سمت راسته اينجا ؟ ميگه والا سخت که نيست فقط يه مشکلي که دارم اينه که هر وقت تف مي کنم مي افته رو مسافر بغلي !

رایتل و ایتور

سیم کارت اعتباری رایتل خریدم که، شبها سرعتش اینترنتش از حلزون کمتره، فک کنم این همون طح 3G که میگفتن خرید شارژ رایتل غضنفر ميره دستشوئي زنونه ميگيرنش ميگن : مگه کوري نميبيني زنونست؟ ميگه بالاخره من چکار کنم اينجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه می دونی چقدر دوستت دارم ؟ به اندازه ی تمام موهای سرت ضربدر تعداد نفس هايی كه تا آخر عمر می كشی ضربدر تمام ستاره های آسمون.......ضربدر صفر !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: